微里

遇见愉悦。
Cadence - St. South

无论平复贵贱,愿意与你一起度过余生的,才是你的真爱。

小豆之家:

Everything is gone, my senses teething
一切都已无法挽救,我的理智在逐渐萌芽
Everything went wrong, my choices leaving
一切都似乎出了错,我选择默默离去
I am not your own
我不属于你
No cause of laughter
没有理由微笑
No right to leave her
无权弃她而去
No feeling lesser
这种感觉似乎没有丝毫的减轻

Dropping in alone, no hand in sight, no
我独自坠落,看不见援手,看不见...
Following the throw, but I feel obliged to
我跟随这坠落,但我不得不
Give it all a go
放手这一切,让这一切随风而去
No need to tear now
不需要再哭泣了
Shakin' loose all your doubt
随心肆意地道出你的疑惑吧
Are we being friends now
现在,我们将成为朋友
Are we being friends now
现在,我们将成为朋友
Are we being friends
我们将成为朋友..
Are we being friends
我们将成为朋友..
Are we being friends now
现在,我们将成为朋友..
I hear cadence in your tone, but I'm feeling measured
你的语气抑扬顿挫,却沉稳而有节奏
Likeliness of Home; a place you treasure
像是回到家后(一个你珍爱的地方)
Justify with ease
理所当然地辩解
No short of effort
毫不费力
I see you more than ever
我似比以往看你看得你更清晰了
I see you clear and clever
直白客观地,明智清醒地
The night is not to see, no sleeping sickness
尽管没有昏睡,但黑夜是看不见的
Finding is for free, I'll be your pillow witness
这结局是为了解脱,我将成为你枕边的旁观者
Shame is hard to beat
羞耻是很难抹去的
When you're bouncing up late
当你精神充沛地浪到深夜
With old words, you misstate
还是说着那句老套的话,你错了
And now I'm wide awake
而现在,我彻底清醒了
Shorter by the day, my temper, blazin
我的怒火随着白天的到来渐渐褪去
Finding words to say, but I'm feelin' lazy
想说些什么,但我也懒得再说些什么了
Balancing defeat
平衡被打破
But a lesson in less
但至少得到教训
Will bare right to impress
刚好给我留下了深刻的印象
Are we growing aimless
我们变得越来越漫无目的了
You cower from the day
从那天以后你消失了
Do you remember living
你还会回想起那时的点滴吗
You know that I'm okay
你知道的,我很好
Though you're not forgiven
尽管我还没有原谅你
Take a knee and ease
别孤注一掷,要放松释怀
You're learning patience
你得学着沉着和耐心
I know you're feeling faded
我知道你现在感觉很萎靡
I can hear your cadence
我能听见你的节奏...

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(7)