微里

遇见愉悦。
I Wanna Be Yours - Arctic Monkeys

老道的man

小豆之家:

I wanna be your vacuum cleaner
我想成为你的吸尘器

Breathing in your dust
在你的尘埃里呼吸

I wanna be your Ford Cortina
我想成为你的福特车

I will never rust
我永远也不会生锈

If you like your coffee hot
如果你想要咖啡热气腾腾

Let me be your coffee pot
让我做你的咖啡壶

You call the shots babe
由你做主 宝贝

I just wanna be yours
我只是想成为你的

Secrets I have held in my heart
一直存在我内心里的秘密

Are harder to hide than I thought
比我想象的更难隐藏
Maybe I just wanna be yours
可能我只是想成为你的
I wanna be yours
我想成为你的
I wanna be yours
我想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

Let me be your leccy meter
让我成为你的leccy meter

And I'll never run out
我永远不会跑出来

Let me be the portable heater
让我成为移动取暖器

That you’ll get cold without
你不会再感到寒冷

I wanna be your setting lotion
我想成为你的卷发剂

Hold your hair in deep devotion
为你的秀发甘愿献身

At least as deep as the Pacific ocean
至少深达太平洋
I wanna be yours
我想成为你的

Secrets I have held in my heart
一直存在我内心里的秘密
Are harder to hide than I thought
比我想象的更难隐藏
Maybe I just wanna be yours
可能我只是想成为你的
I wanna be yours
我想成为你的
I wanna be yours
我想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours
想成为你的

wanna be yours

想成为你的

小豆之家敬上!

评论

热度(6)