微里

遇见愉悦。
Amused - HUNGER

小豆之家:

You can hear my heartbeat
你能听见我的心跳
Waiting at the door
正在门边等候
Lately I've been thinking
最近我一直在想
Thinking about all of you and more
想着关于你的一切点滴
You can take that one step
你大可迈出那一步
Just open up the door
只要打开这道门就好

We can make it everlasting
我们可让这段感情永久持续
This can be deeper than before
比之前的都要深刻
I don't know how you feel
我不知道你的感受
But all I want is you
可我一心只想得到你
You can be my steering wheel
你可为我指引前路的方向
I'm holding onto you
我将你紧紧握住
Weaving through the light show
在灯红酒绿中穿梭而过
Kiss on every wall
亲吻着每一堵墙
We can act as strangers
我们尽可表现得像陌生人一般
Feeling like we could have it all
就像一切都可为我们所有
There's something about us
关于你我有些事
Something that I crave
我深切渴望着的事
We can make it everlasting
我们可以让这段感情永久
Leaving this city in our wake
醒来时离开这座城
I don't know how you feel
我不知道你的感受
But all I want is you
可我一心只想得到你
You can be my steering wheel
你可为我指引前路的方向
I'm holding onto you
我将你紧紧握住
I don't know how you feel
我不知道你的感受
But all I want is you
可我一心只想得到你
You can be my steering wheel
你可为我指引前路的方向
I'm holding onto you
我将你紧紧握住
I can feel your heartbeat
我能感到你心跳的律动
Do you feel it too?
你是否也有所感受?
This is everlasting
这份爱是永恒的
Just me and you
仅有你我
I don't know how you feel
我不知道你的感受
But all I want is you
可我一心只想得到你
You can be my steering wheel
你可为我指引前路的方向
I'm holding onto you
我将你紧紧握住
I don't know how you feel
我不知道你的感受
But all I want is you
可我一心只想得到你
You can be my steering wheel
你可为我指引前路的方向
I'm holding onto you
我将你紧紧握住

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(14)