微里

遇见愉悦。
Religion of Mine - Summer Fiction


小豆之家:

I wanted to believe in something
我想有所信仰
A religion of mine
我的宗教
Maybe the only real in my mind
也许这是我脑海中唯一真实存在的

I know that nothing lasts forever
我知道没有什么会永恒
The sunshine turns to gray
阳光变淡

I sail a little bit everyday
我的痛苦与日俱增

So give me something for the pain
所以给予我力量来缓解我的痛苦吧
A broken toy left in the rain
一个损坏的玩具遗留在雨中
Water to any plant you see
雨水浇灌了你视线中的植被
A way to bring you back to me
这条路把你带到我身边

I guess I'm holding on to something
我猜我要抓紧你
Not other can describe
我的心情无可言喻
Maybe you were just passing the time
也许你只是我虚构出来打发时间的
I know that nothing lasts forever
我知道没有什么会永恒
Everything fades away
一切事物都会褪色
I'm holding out for you, come what may
我要抓紧你 不管接下来会发生什么

This is my last message to you
这是我最后对你的暗示
The spelling on my heart is true
我的心声是真实的
Water to any plant you see
雨水浇灌了你视线中的植被
A way to make this I or we
这条路把你带到我身边

I'd sell my soul for you, my dear
我将为你献出我的灵魂 我的爱
I'd be in hell for heaven here
我将从地狱过渡到天堂
A sunken ship under the sea
船沉入海底
I wish that you were here with me
我希望你和我在一起

oh, oh oh, oh oh oh-oh-oh-oh
喔~
oh, oh oh, oh oh oh-oh-oh-oh
喔~
oh, oh oh, oh oh oh-oh-oh-oh
喔~
oh, oh oh, oh oh oh-oh-oh-oh
喔~

小豆之家敬上!

评论

热度(39)